Welcome To Talentnetwork

Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Mô tả công việc

Overview

Responsible for receiving and ensuring correct delivery of guest’s luggage to and from rooms, airport and cars and assists all guests with inquiries and requests. The Bellman performs various errands related to guest’s needs, comfort and satisfaction.

Responsibilities

  • Assist with heavy packages, coats, suitcase, etc. being alert to give assistance courteously and quickly, before having to be asked
  • Maintain a willingness to please attitude and give undivided attention to any approaching guest
  • Adhere to guest checking in and checking out procedures pertaining to baggage handling
  • Welcome guests at the main entrance, offering the greeting appropriate to the time of day taking particular note of repeat guests and Priority Club members
  • Assist arriving and departing guests by opening and closing car and taxi doors • Maintain a spotless Rolling Doors and Drive way
  • Guide the guest to the Front Desk and wait behind the guest during the check-in. Keep eyes on the Front Desk Clerk who provides the signal for you to step forward and receive the room and rooming booklet from the Front Desk Clerk. Without delay, escort the guests accordingly.
  • Be familiar with the layout of the hotel and memorize the preferred route for escorting guests
  • Room the guest in accordance with hotel standards
  • Be familiar with the lift workings and emergency stairs
  • Provide information to guests about the hotel facilities and services
  • Provide guest services and guidance
  • Learn and utilize names of guests, especially repeat and long staying guests and routinely greet guests as they pass through the lobby, remaining alert to situations where he can be of assistance to guests
  • Keep the lobby clean and tidy, informing the Concierge or Bell Captain if it needs major cleaning
  • Maintain a well groomed hair style and wear clean, shiny well polished shoes and a neat uniform while on duty
  • Help other employees in department, replacing them temporarily when necessary
  • Keep the baggage room clean and in order before going off duty on each shift
  • Upon arrival of newspaper, prepare them and deliver them to guest rooms as assigned by the Bell Captain
  • Use the Duty Log to document matters of importance
  • Operate Communicates equipment
  • Arrange transport and coordinate luggage
  • Manage the key system securely
  • Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
  • Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Requirement

  • Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
  • Able to read and write English
  • High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
  • 6 months experience in guest service or customer service, or an equivalent combination of education and experience.

 

Yêu cầu công việc

WHERE PASSION MEETS PERFORMANCE

Date: Every Wednesday in March 2025: 05, 12, 19, 26

Time: 09:00 am to 18:00 pm

Venue: Human Resources Department

Address: 2A-4A Ton Duc Thang St., District 1, HCMC

Mobile/ Zalo/ WhatsApp/ Viber: (+84) 903 866 422

Việc Làm Tương Tự

  • Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
  • Kỹ năng cần thiết: CHÍNH THỨC MỞ ĐƠN SAIZERIYA MANAGEMENT TRAINEE - QUẢN LÝ TẬP SỰ NGÀNH DỊCH VỤ F&B
  • Vị trí tuyển: 10
  • Ngày đăng: 14/03/2025
  • Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
  • Kỹ năng cần thiết: Tập đoàn Lotte Việt Nam - Tuyển dụng Thực tập sinh Mùa xuân
  • Vị trí tuyển: 50
  • Ngày đăng: 19/03/2025
  • Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
  • Kỹ năng cần thiết: Lotte Hotel Saigon - Recruitment position Room Attendant
  • Vị trí tuyển: 10
  • Ngày đăng: 17/03/2025
  • Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
  • Kỹ năng cần thiết: Công ty TNHH S.O.L đang tuyển dụng nhiều vị trí Fulltime/Part-time
  • Vị trí tuyển: 100
  • Ngày đăng: 02/01/2025

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.